Alla inlägg den 11 april 2007

Av Vita Brevis - 11 april 2007 21:59

Tjong, rakt in i jobbstressen igen! Jag har sålt in ett uppdrag idag och en gammal kollega ringde och frågade om hon kunde lämna mig som referens - hon har sökt ett jättespännande jobb....jag är rätt nöjd med mig själv....jag är nog ganska bra iallafall.Hade ett intressant samtal med mamma om jobb och folk som bränner ut sig. Man behöver inte ha ett tungt, tråkigt jobb, otrevlig chef, kollegor eller kunder för att bränna ut sig det räcker med att vara ambitiös på gränsen till självplågare och att ha arbetsuppgifter som man inte kan avsluta när man går hem för dagen - faktiskt. Det är märkligt vilken energi man får när man är förälskad.Jag har städat och tvättat och lagat mat efter jobbet och sanerat sovrummet - tagit bort alla dunkuddar och duntäcket...fan jag som får ont i huvudet av syntetkuddar, men hellre det än astma.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards