Alla inlägg den 15 april 2007

Av Vita Brevis - 15 april 2007 14:59

Så fort det slutar blåsa från norr och solen tittar fram så ligger grilloset som en dimma över mitt bostadsområde (och förmodligen de flesta andra också).

Jag tycker att det luktar gott och det ger en förhoppning om att det blir en sommar i år också - även om jag vet att det ska bli kallt och eventuellt snö i slutet av veckan - men det glömmer jag gärna nu.


Är trött som en liten räv efter min jädra roliga lördagskväll, men jag är ju ledig och borde väl egentligen göra nån slags nytta som att röja upp i trädgården eller putsa fönstren men eftersom jag försöker lära mig att skjuta upp, sånt som går att skjuta upp, till morgondagen så ska jag istället sätta mig med DN-krysset på uteplatsen och meditera lite över vilken färg jag ska måla trädgårdsmöblerna om några veckor. Signalrött eller limegrönt?.......svårt val.


Av Vita Brevis - 15 april 2007 14:06

Det blev en jättetrevlig kväll ute trots allt med drinkar och samtal och helt fritt från tv-tittande.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards