Alla inlägg den 16 april 2007

Av Vita Brevis - 16 april 2007 19:21

Jag har aldrig haft problem med måndagar, och jag har inget problem med måndagar nu heller när jag har ett jobb där jag kan ta det lugnt på morgonen. Det är måndag och mammas födelsedag idag och Patrik har namnsdag. Torsdagar däremot är en helt annan sak....


Jag har varit äckligt effektiv idag och gjort allt på långa listan men jag har i två olika jobbmail tappat bort delar av informationen jag skulle skriva så att budskapet blev helt obegripligt. Jag fick skriva en "uppföljare" och säga: hoppsan, där gick det visst för fort.... är det ett tecken på att man börjar bli vidbränd? Jag tror inte det och jag brukar inte oroa mig i onödan.

Jag har beställt två resor till Stockholm och min älskling den närmaste månaden. Tur att jag jobbar där en del annars skulle det bli ganska dyrt med distansförhållandet. Det är verkligen skönt att vara förälskad...jag kan vila i att jag är omtyckt och det är så....hmmmm.....vilsamt för en stressad liten konsult.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards