Direktlänk till inlägg 20 oktober 2009

Ledin regerar - inte!

Av Vita Brevis - 20 oktober 2009 20:53

En handling ska inte bedömas utifrån dess resultat utan på grundval av den information som var tillgänglig då beslutet fattades.

Jag undrar vilken information Tomas Ledin hade tillgång till när han skrev sina sånger....alltså varje gång han skrev en ny sång. Han har väl slutat, hoppas jag.

 
 
Biggan

Biggan

21 oktober 2009 00:11

Hellre käkar jag rödlök...ta-dam...ta-dam.

Titta in hos mig för böveln, där väntar en "utmaning" (mus-varning...)

http://www.utanfarstu.bloggplatsen.se

 
Singelmamman

Singelmamman

21 oktober 2009 22:30

Säg, säg att han har slutat! Jag blir mörkrädd annars.

http://varannanveckamamma.blogspot.com

 
Ingen bild

Vita

22 oktober 2009 08:21

Biggan - som sagt, mus är så 90-tal
Snigelmamman - För min del har han definitivt slutat. Det kan vara därför man blir så rädd när man hör honom på radio...läskigare än Apoliva-tjejen faktiskt

 
Den där tjockisen

Den där tjockisen

22 oktober 2009 21:52

Han har inte slutat. Han kommer aldrig att sluta. Han kommer att formulera mästerliga rader som "Spring, spring, spring, sping - släpp hästarna fria" tills helvetet fryser till is.
Men att han inte har alla hästarna i stallet är ju ingen nyhet.

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
Ingen bild

Vita

22 oktober 2009 22:11

Den där tjockisen - Jag tänkte såhär: nu när han har blivit typ Feng sju-mästare så tröttnar han nog snart. Tror inte du också det

 
Ingen bild

Biggan (GEB)

23 oktober 2009 00:13

Jag retar mig på "med en glass i din mun". Det kanske är petitesser men man går ju inte runt med en glass i sin mun utan i sin hand - eller hur?Däremot stoppar man ju in den ibland ...
Hade det varit en lollipop hade det ju varit mer Ok...

 
Ingen bild

Biggan (GEB)

23 oktober 2009 00:14

Jag...? Mus...? (mörkar...hehe...) jag vill inte vara nittiotal!
Jag vill vara 2010-tal :-)

 
Ingen bild

Vita

23 oktober 2009 10:13

Biggan - lollipop hade varit helt okej för mig....men han skulle förmodligen lyckas betona det ordet fel också

 
Tjockisen

Tjockisen

24 oktober 2009 11:00

Hoppas gör jag så klart. Men jag vågar inte tro på det. Jag har blivit besviken så många gånger. Man tror att nu, NU har han slutat - men så kommer det en skiva till.

http://tjockisensjunger.blogspot.com

 
Ingen bild

Vita

24 oktober 2009 22:52

Tjockisen - Ledin var med på TV ikväll. Han tvingade intet ont anande dansband att sjunga hans låtar - med felaktiga betoningar.....på Sandviksvis. Det är en stor sorgedag idag - men vi får tillbaka en timme inatt alltid något att glädjas åt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vita Brevis - 13 april 2015 10:52


Man kanske ska vända sig till hundar eller katter?

Av Vita Brevis - 23 september 2014 22:17


Nu är det bevisat!!

Av Vita Brevis - 6 juli 2013 08:58

Jag har bestämt mig för att spira genuan i lovart och sätta en preventer guy på storen...och segla baklänges genom livet lite oftare. Jag har märkt att man kan säga nästan vilka obegripligheter som helst utan att folk synar. Jag har t.ex sagt att...

Av Vita Brevis - 6 februari 2013 20:49

En (jovialisk dansk) ansvarig på Facebook sitter i Uppdrag Granskning och förklarar leende policyn för näthot med att det beror på om hotaren menar det eller inte. I Köttvärlden behöver man inte bevisa uppsåt om man t.ex. kommer med hot om våld eller...

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards