Alla inlägg under mars 2010

Av Vita Brevis - 10 mars 2010 09:08

Inlandskorrespondentens kamera har plötsligt tinat fram ur inlandsisen och han har börjat leverera igen:

 

Av Vita Brevis - 10 mars 2010 09:00

Igår hamnade jag i en inte helt ovanlig situation och fick städa upp och fixa till när en man i övre medelåldern inte tog det ansvar han har betalt för att ta. Jag fick liksom läxa upp utan att platta till - och då sa människan:

- Ja, detaljerna kan man ju diskutera om de är med sanningen överensstämmande! (det var alltså jag som hade hjälpt honom ur en knipa som han hade försatt sig i utan hjälp).

Jag svarade:

- Ja, men sanningen är ganska överskattad!

Touché?

Av Vita Brevis - 9 mars 2010 12:44

Jag zappade förbi Hollywoodfruarna igår och hamnade mitt i ett uttalande av Anna Anka. Hon sa ungefär såhär:

- Nu kanske man kan få sig lite "pöka".....man har ju inte "pökat" på 7 år. Han (Paul, alltså) hade "balls" som hängde till knäna.

Nu vet jag inte om jag citerade henne alldeles rätt, jag är inte så bra på dialekten, men jag tror att jag fångade andemeningen. Jag vet inte heller vad som hängde till knäna men jag har en livlig fantasi.

Hon må vara hur ful i munnen som helst och hon har ett namn som låter som en seriefigur - men jag tycker att det är uppfriskande med människor som tvärbyter åsikter precis som det faller dem in.

Det var inte länge sedan hon stoltserade med att hon utförde daglig fellatio.

Av Vita Brevis - 8 mars 2010 12:53

När jag var liten sa mammorna saker som:

-Sitt inte på marken innan tjälen gått

och

- Gå inte ut med blött hår när det är minus 20


Jag undrar om sådan här klokskap kommer att sprida sig söderut iår.

Det var ingen som egentligen visste när tjälen släppte men det spelade ingen roll - som genom ett trollslag fick man sitta på gräset och det var inget man funderade mycket över.

Av Vita Brevis - 8 mars 2010 12:50

Det är kvinnodag och resdag igen.

Trött som en liten utter och....varför måste Pitebor prata så högt i mobiltelefoner på flygplatser?

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards