Alla inlägg den 23 september 2010

Av Vita Brevis - 23 september 2010 19:02

Jag är en ganska pinsam människa - precis som många andra.

Mina pinsamheter kan jag lägga ut på bloggen utan att skämmas....eller iaf utan att det syns att jag skäms.

Såhär är det:

Jag kommer att bli färdig, min jävla forskningsrapport skickas iväg kväll och den är bra - det har jag från säkert håll!

Men nu till det pinsamma.....jag har gått från att lyssna på Rammstein till Nashville country duets under de senaste veckorna. Som inspiration, alltså. Det går mycket bättre med "When my blue moon turns gold again" än med "Ich habt keine lust".

Är det spooky?


Den andra pinsamheten är det här:

Jag är mormor, typ. Men hela mitt liv har jag haft en hang-up på en speciell låt.

Jag gillar inte Jan Malmsjö men när han sjunger Puff en pappersdrake så gråter jag så att det skvalar....hur friskt är det?

Imorse berättade jag det här för Vito. Han trodde mig inte.

Jag:

-Okej, Youtube? Vill du ha bevis?

Vito:

- Du skojar?

Så jag hittade den jävla låten och när Jan M kom fram till den där raden om att pojkar växer upp och glömmer sina drakar på stranden så var det klippt....igen.

 

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards