Direktlänk till inlägg 5 april 2008

Jag har fastnat

Av Vita Brevis - 5 april 2008 21:39

Här är mina favoriter - Norrbottens stolthet! Om det finns någon rättvisa borde ju Landskrona eller Gullspång åka ut

Hur kunde jag fastna i det här?

 
 
Florence

Florence

6 april 2008 00:12

Ger inte Brolle en lite väl parodisk bild av norrland i det programmet?

http://nightingale.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vita

6 april 2008 10:03

Du menar när han släntrar in på repetitionerna lite lagom råbarkad och med en samojedhund utan koppel?....Jo förmodligen.

 
Biggan

Biggan

6 april 2008 11:28

"Har man inte något snällt att säga så kan man hålla tyst". Försöker dagligen få in det i mitt huvud!Här måste jag dock få säga: Förr sa man att små barn skulle ses men inte höras! Jag skulle vilja säga att i Hasse Tellemars (frid över hans minne...)och Brolle Jr:s fall är det tvärtom!
Att Brolle skulle vara Norrbottens stolthet vill JAG inte skriva under på...

http://biggans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Vita

6 april 2008 12:50

Nä Betti/Biggan....det står faktiskt "mina favoriter" - Norrbottens stolthet - alltså de 20 Bodensarna. Brolle visste jag knappt vem det var innan förra helgen, mer än att han var från Boden. Musikaliskt har han gått mig spårlöst förbi. När det gäller Elvis-tolkare....vad jag vet har Brolle aldrig gjort en enda version av Olivers army eller What´s so funny ´bout peace love and understanding.
Har man inget snällt att säga ska man hålla tyst - Jo men jag kommenterade ju Linda Bengtzings insats i ett annat inlägg *s*

 
Biggan

Biggan

6 april 2008 13:28

Lättad häller jag upp en kopp te...och småler strax när jag tänker på att Vita retas...igen. Vadå, Elvis - tolkning..? Jag kan inte alls korrelera Elvis med Olivers army eller What´s so funny...understanding. Kollar upp på nätet och förstås är det han Kåställå som spökar igen...*s*

http://biggans.bloggagratis.se

 
Så talade Vita

Så talade Vita

6 april 2008 13:33

Every Elvis has his army every rattlesnake its charm

http://vitabrevis.bloggagratis.se

 
Mio

Mio

6 april 2008 23:08

Ja tanken var inte heller att jag skulle fastna i detta men jag gillar faktist Brolle's kör! Tur att han inte åkte ut!

http://krypet.bloggagratis.se

 
Vita

Vita

7 april 2008 09:50

Mio......Boden! *i Körslaget iaf*

http://vitabrevis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vita Brevis - 13 april 2015 10:52


Man kanske ska vända sig till hundar eller katter?

Av Vita Brevis - 23 september 2014 22:17


Nu är det bevisat!!

Av Vita Brevis - 6 juli 2013 08:58

Jag har bestämt mig för att spira genuan i lovart och sätta en preventer guy på storen...och segla baklänges genom livet lite oftare. Jag har märkt att man kan säga nästan vilka obegripligheter som helst utan att folk synar. Jag har t.ex sagt att...

Av Vita Brevis - 6 februari 2013 20:49

En (jovialisk dansk) ansvarig på Facebook sitter i Uppdrag Granskning och förklarar leende policyn för näthot med att det beror på om hotaren menar det eller inte. I Köttvärlden behöver man inte bevisa uppsåt om man t.ex. kommer med hot om våld eller...

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards