Alla inlägg under april 2008

Av Vita Brevis - 24 april 2008 12:42

Jag tänkte ägna mig åt blygskryt men jag vet inte.......skurat balkongen utan att irritera grannarna nedanför alltför mycket, skrubbat utemöblerna och oljat in dem. Oj vad jag är "Snäll idag"!

Astroturfen på CoopBygg här kommer vi! 

Av Vita Brevis - 24 april 2008 12:35

Jag har en vän som har engelska som förstaspråk men som kan hela Loke Martinssons och Torssons repertoar......han tycker att det är det svenskaste som finns och jag kan nog hålla med. Texterna handlar om små små banaliteter som ingen egentligen bryr sig om - det är väl svenskt?

Svenskarna - det byggande folket. Folkhemsingenjörerna som har tappat fokus. 


Nej

Av Vita Brevis - 23 april 2008 21:01

Jag ångrar mig - det här är dagens låt "Snäll idag" med Loke Martinsson

Av Vita Brevis - 23 april 2008 17:38

Jag citerar den här bloggen rivaliserande stenar - det var bättre på David Shutricks tid. Jag har tänkt så själv och jag har använt amma LeMarc-rad ett antal gånger.


Och det finns inget bättre än när det vänder,
men när det sen slår tillbaks så finns det inget som är värre
och den poängen måste Lemarc ha missat
när han gled runt i sin hatt 1992 och var så jävla inne.
Allt var bättre på David Shutricks tid.

 

Av Vita Brevis - 23 april 2008 17:30

Måste vara "Min bror och jag" med Pontus och Amerikanerna.

Eller kanske Sambos på försök med David Shutrik?



Av Vita Brevis - 23 april 2008 17:25

Hittade den här blomquizenKaelas blogg

 You Are a Daffodil You have a sunny disposition and are normally one of the first to show up for the party. You don't need too much attention from the host once you get there as you are more than capable of making yourself seen and heard.
Av Vita Brevis - 23 april 2008 16:56

Vår som i värme och vackerväder

Vår som i vår nya lilla människa

Tänk hur det kan bli!


Aldrig försöka styra livet

Bara att hoppa på

Åka i sin egen bergodalbana

och känna draget 

Och så förstås...... 

Lyssna på Mammas nya kille på P3

Lyssna på Patrik från Piteå

och Lars Stenberg och skratta

Av Vita Brevis - 23 april 2008 12:47

Jag ska bli mormor igen! Kommer igen när (glädje)chocken ha avklingat.

Firar med en 12-bitars sushi. 


 

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards