Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Vita Brevis - 19 oktober 2008 19:45

 Bonde-Susanne är tillbaka efter att ha varit borta från förstasidorna i en hel vecka!

 

Av Vita Brevis - 19 oktober 2008 12:29

Nu har jag plogat framför mig igen. Istället för att titta på dansbandstävling och CSI igår hade jag kunnat vara en duktig och professionell människa och gjort färdigt en hel del av veckans jobb - men inte då.

Jag väntar tålmodigt på att tiden ska gå och jag luddar runt till sista minuten. Den här veckan ska jag resa 280 mil och dygnen som följer har inte tillräckligt många timmar, tror jag.

Idag funderar jag på att baka bullar.

Av Vita Brevis - 19 oktober 2008 11:57

Jag fastnade framför SVT:s nya lördagsunderhållning igår, 1.5 lördag med isdansarna räckte bra. Fotbolls-Jesper är kul att se på för att han ser så himla glad ut hela tiden men det räcker inte för en hel lång seg kväll på is med Gynning som mellanpratar som besatt.

"Bengt Hennings" rev av en Kiss-låt, kanske kul? Ett mycket välansat band från Alingsås spelade i för små kostymer och hade en sångare med stelopererade axlar, jaha.

Allingsåsarna lät som en blandning mellan ett Ska-band och Jumper (det underskattade bandet från Kristinehamn) se Rimbloggens vackra analys.

Det var skönt för en liten Vit skeptiker att se att det inte fanns ett enda medverkande band norr om Dalälven.

Peter Settman säger att vi har dansbanden att tacka för vårt sexliv men jag vet inte jag - kan nog inte tänka mig något som är mer avtändande förutom panflöjtsmusik kanske.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards