Alla inlägg under september 2007

Av Vita Brevis - 20 september 2007 00:17

Jag åkte sovande till jobbet idag. Hade dubbelseende och det måste nog betyda att jag är ganska trött. Gick på apoteket och köpte Berocca och c-vitaminbrus - man ska aldrig underskatta placebo-effekten av c-vitamin. Jag blev lite mer flink i hjärnan, tyckte jag själv iaf och jag kom ihåg att snyta näsan. Jag jobbade över och somnade på bussen hem. Jag höll på att somna till mitt nya favoritprogram : Domaren Judy som är de korkade människornas variant av hund-Caesar. Hon är så logisk och salomonisk rättvisa råder. Det enda som är tråkigt är att alla verkar lika korkade efteråt som innan. Domarna går inte att överklaga så det här är deras sista chans att inse att de hade fel, de som har fel alltså.....men de tar inte den chansen utan fortsätter att gnälla på domare och antagonister som de värsta exemplen från Idol-programmen. Nu har de haft sin sista utgallring i Idol och allt det roliga är slut för den här gången - och Vita missade alltihop igen....tuff skit. Men när man är dödligt trött hela tiden vad ska man göra då?
 Men snart är det lördag med V75 igen och en ny förhoppning om Texasmusik-resa.

Av Vita Brevis - 19 september 2007 23:48

My heart is filled with gladness, oh look

The orchestra´s getting ready

Dance with me George!.....(or Fred)



Av Vita Brevis - 19 september 2007 22:50

 Finns det någon öppning någonstans?

Av Vita Brevis - 19 september 2007 21:56

Gå och lägg dig Vita och läs om konsten att vara snäll. Lyssnar på Bollywoodmusik och tänker att det kanske får upp humöret några nummer men inte fan hjälper det......ska ge det en stund till och sen blir det nog tidig kväll kanske.

Vilken väg ska man ta egentligen?

Av Vita Brevis - 19 september 2007 08:29

Vet ni vad man menar menar med snabbmat i Pite?

Jo...... man stampar fast en kallpalt på gaffln och håll den under varmvattukran 

Av Vita Brevis - 19 september 2007 08:28

Tack Gilla:


Hur ta' man dö på'n pitbo?
Jo, man kast ut 'n palt på schwagis'n.

Av Vita Brevis - 18 september 2007 23:22

Nu komer natten......inte med Pugh Rogerfelt utan för Vita. Jag har gått hem från flygbussen och slunkit in i mitt rum och packat upp lite halvhjärtat för jag ska ju iväg snart igen. Jag ska bara visa framfötterna på jobbet ett par dagar och sen bär det iväg till lilla stan i stora stan. Den lilla stadsdel där jag bor i storstan har mer sammanhang än det pyttelilla samhälle jag bodde i under flera år....det är väl märkligt. Jag somnade på flyget ikväll igen och jag är nog ganska trött - egentligen. Fick en stor kram och ett välkommen hem av sonen så nu kan jag sova.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards