Alla inlägg den 19 december 2008

Av Vita Brevis - 19 december 2008 15:41

Jag har en närmast sjuklig inställning till att dokumentera. Jag dokumenterar i jobbet och jag dokumenterar i privatlivet.

Jag dokumenterar t.o.m konflikter - det kan bero på att jag är väldigt långsint och jag skäms inte ett dugg för det. Det går liksom inte att säga till Vita: som du sa förra veckan...jag vet exakt vad jag har sagt och jag har sparat alla SMS bara så att ni vet.

Jag tror inte på konflikter och jag tror precis som Stefan Einhorn att det enda man kan lära sig av konflikter är hur man kan undvika dem i fortsättningen.

Jag gillar inte att gräla och jag gillar inte att använda fula ord, som jag förmodligen skulle ångra efteråt, när jag är irriterad.

Jag har hamnat i två konflikter där jag faktiskt inte känner att jag bär någon skuld. Det känns lite obehagligt för jag brukar hitta fel i mitt eget beteende och det är inte ens fel att två träter - men den här gången känns det inte alls så.....faktiskt.

God Jul! 

Av Vita Brevis - 19 december 2008 15:40

 I Inlandet är det trafikkaos

 

Av Vita Brevis - 19 december 2008 14:26

Liten snuvig tant som hittade en tidning i väntrummet imorse: Jahaja Solveig Ternström bråkade också med sin man...ja ja.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Skapa flashcards