Alla inlägg den 6 november 2007

Av Vita Brevis - 6 november 2007 20:35

Första gången i år som jag körde i mörker och slask....inte snöslask men ni vet sådär så att rutan kläggar igen och det behövs massor av spolarvätska när man ligger bakom långtradare och andra långsamma typer. Vita kör som en biltjuv.....med hemlängtan. Jag har ju hemlängtan åt båda hållen liksom. Home is where the heart is.....home is where the roots are......home is where you lay your hat? ja jag vet inte.

Det var alltså inte sånt här "rent" regn men jag hittade ingen bättre bild. 

 

Av Vita Brevis - 6 november 2007 20:17

30 mil i högerfoten...igen och en helvetes rulle de senaste dygnen. Jag jobbade 13 timmar igår och 12 timmar idag och konferensen var helt fantastisk. Vi fick så mycket beröm som arrangörer och det var ingen som klagade på strukturen utan alla gillade det annorlunda upplägget. Nu har jag två saker att välja på.....renskriva anteckningarna och lägga ut på hemsidan eller blogga mig trött. Jag är redan trött....fick stanna på en P-plats efter vägen och tvinga mig att ligga still och slappna av några minuter. Sova gick inte men bättre än att somna bakom ratten, tänkte Vita

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards