Alla inlägg den 10 november 2008

Av Vita Brevis - 10 november 2008 08:28

Vito är rolig. Han verkar tro att man automatiskt är teknisk för att man är man. Igår hade någon sålt in en teknisk lösning med en "burk" för alla ändamål, musik och film typ. Bara att använda ordet "burk" gör mig lätt illamående.

Vito:

-Jamen det är skitfiffigt, man kan ladda ner film och musik och köra allt genom TV:n!

Jag:

-Jamen Vito, det är ju jag som laddar ner - du kan ju inte ladda ner.

Vito:

-Jag kan väl lära mig!

Jag:

-Det är ju bara en fiffig lösning om man har koll på systemet - annars blir det bara bökigt och då är det bättre att köra "Old school". Jag gillar iaf inte att köpa ett koncept som jag inte förstår mig på.

Vito:

-Då blir det väl tvättmaskin istället då *suck*

Jag:

-Absolut inte!


Jag kan mer än vad jag vet att jag kan - men jag pratar inte som om jag kan. Igår "smartade jag ut" (out smarted) vår IT-tekniker.

Presentation

Fedjit

Arkiv

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Omröstning

Vad föredrar du?
 Pest
 Kolera
 Ghost whisper

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

RSS

Fråga mig

3 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards